Τριήμερο απόδρασης, αλλά και προστίμων. Με το κόστος των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων να είναι αρκετά μεγάλο για το ελληνικό κοινό, εταιρείες φαίνεται πως θέλησαν να δοκιμάσουν αυξήσεις χωρίς καν να ενημερώσουν τις αρμόδιες αρχές του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.
Σε ελέγχους που πραγματοποιήθηκαν για περίπου 10 ημέρες (από τις 7 έως τις 16 Ιουνίου), λιμενικοί εντόπισαν τουλάχιστον 7 παραβάσεις για ζητήματα τιμολόγησης εισιτηρίων από τους 377 ελέγχους που πραγματοποίησαν, δρομολογώντας τις διαδικασίες για την επιβολή προστίμων. Οι έλεγχοι θα συνεχισθούν καθ΄ όλη τη διάρκεια της θερινής περιόδου.
Λιγότεροι Έλληνες
Η εγχώρια κινητικότητα μέσω της ακτοπλοΐας φαίνεται πως μειώνεται, όμως η επιβατική κίνηση είναι αυξημένη σε σχέση με το 2023, παρά τις τσουχτερές τιμές, όπως τις χαρακτηρίζουν ταξιδιωτικά πρακτορεία. Οι τιμές όμως παραμένουν ίδιες από το περσινό καλοκαίρι για τα συμβατικά πλοία, με τις προσφορές να συνεχίζονται και φέτος.
Οι μεγάλες αποκλίσεις παρατηρούνται κυρίως στις ενδονησιωτικές μεταφορές, και κυρίως στην αντίθεση τους με τα συμβατικά πλοία, που το ταξίδι τους διαρκεί περισσότερες ώρες. Αν και έχουν την τιμητική τους, αφού ειδικά στο εξωτερικό είναι αρκετά διαδεδομένη η ταξιδιωτική αντίληψη του island hopping, της μεταφοράς από το ένα νησί στο άλλο, την πληρώνουν και οι νησιώτες, μετατρέποντας το ταξίδι από το ένα νησί στο άλλο σχεδόν απαγορευτικό αν πρόκειται να επιλέξουν ταχύπλοο. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η γραμμή Πάρος-Νάξος με ταχύπλοο κοστίζει μέχρι και 33 ευρώ (με συμβατικό μεταξύ 7-15 ευρώ), Πάρος – Ίος με ταχύπλοο από 58-64 ευρώ (με συμβατικό 24), Μύκονος – Σαντορίνη από 82 ευρώ με ταχύπλοο (50 ευρώ συμβατικό) και Νάξος- Μήλος από 95 ευρώ με ταχύπλοο (16 ευρώ συμβατικό).