13.7 C
Athens
Σάββατο, 21 Δεκεμβρίου, 2024
ΑρχικήΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣΈρχεται ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο στο ΕΣΥ
spot_img

Έρχεται ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο στο ΕΣΥ

-

Με απόφαση του αναπληρωτή υπουργού Οικονομίας Νίκου Παπαθανάση, εντάσσεται στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας ένα πολύ σημαντικό έργο για την αναβάθμιση της εξυπηρέτησης των πολιτών ύψους 35 εκατ. ευρώ.
Στόχος είναι ο περαιτέρω ψηφιακός μετασχηματισμός του ΕΣΥ μέσα από ένα ενιαίο πολυκαναλικό σύστημα, που θα αποτελέσει τον κόμβο συντονισμού, συλλογής και μεταβίβασης της πληροφορίας για δομές και υπηρεσίες υγείας.
Το έργο ονομάζεται «Ανάπτυξη και Λειτουργία Μηχανισμού Συντονισμού, Πλοήγησης και Πολυκαναλικής Εξυπηρέτησης του Υπουργείου Υγείας» και είναι συνολικής δημόσιας δαπάνης ύψους 35.464.000 ευρώ. Υπουργείο ευθύνης και υλοποίησης του έργου είναι το Υπουργείο Υγείας. Μεταξύ άλλων, προβλέπεται:
• ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης,
• κεντρική ενιαία εφαρμογή λήψης και διαχείρισης αιτημάτων, μηχανισμός συντονισμού ομάδων καθοδήγησης των ληπτών υπηρεσιών υγείας,
• σύγχρονα κανάλια εξυπηρέτησης,
• διεξαγωγή ερευνών ικανοποίησης κοινού,
• υπηρεσίες συμβούλου για την ποιοτική αξιολόγηση μέσω μετρήσεων απόδοσης, για τη συνεχή βελτίωση του μηχανισμού εξυπηρέτησης, καθώς και
• μέτρα προστασίας των προσωπικών δεδομένων.
Ο Υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης δήλωσε: «Ο ψηφιακός μετασχηματισμός του ΕΣΥ είναι μια πραγματική τομή σε ένα πολύπαθο ΕΣΥ, που καλείται να συμβαδίσει με τις σύγχρονες απαιτήσεις και προκλήσεις στον χώρο της Υγείας. Η διασύνδεση online με σύγχρονα κανάλια εξυπηρέτησης, αποτελεί εχέγγυο για μια νέα πραγματικότητα, διαμορφώνοντας ένα αποδοτικό σύστημα υγείας με στόχο την αναβάθμιση των υπηρεσιών, την καλύτερη διαχείριση της περίθαλψης και την αποτύπωση τυχόν αδυναμιών του συστήματος, ώστε αυτές να αντιμετωπίζονται άμεσα, χωρίς καθυστερήσεις και παρερμηνείες».

spot_img
spot_img