30.9 C
Athens
Κυριακή, 21 Ιουλίου, 2024
ΑρχικήΕΛΛΑΔΑΤο 1555 συνεχίζει να καταρρίπτει ρεκόρ Ξεπέρασαν τα 5 εκατομμύρια οι...
spot_img

Το 1555 συνεχίζει να καταρρίπτει ρεκόρ Ξεπέρασαν τα 5 εκατομμύρια οι απαντημένες κλήσεις πολιτών στο τηλεφωνικό κέντρο

-

Ο Ενιαίος Αριθμός Εξυπηρέτησης Πολιτών του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων 1555 συνεχίζει να καταρρίπτει ρεκόρ αποτελεσματικότητας, τόσο σε επίπεδο αριθμού κλήσεων όσο και σε επίπεδο διαχείρισης των αιτημάτων των πολιτών.
Μέχρι πρότινος, το συγκεκριμένο υπουργείο είχε βρεθεί επανειλημμένα στο επίκεντρο της δημοσιότητας, για τα προβλήματα που αντιμετώπιζαν οι πολίτες στην προσπάθεια να επικοινωνήσουν και να εξυπηρετηθούν από τις υπηρεσίες και τους εποπτευόμενους φορείς του.
Το 1555 ξεκίνησε να λειτουργεί πιλοτικά πριν από 18 μήνες, προκειμένου να βάλει επιτέλους τάξη στο «κουβάρι» της επικοινωνίας του πολίτη με υπηρεσίες και εποπτευόμενους φορείς του υπουργείου, αντιμετωπίζοντας διαχρονικά προβλήματα και δυσλειτουργίες. Μια από αυτές ήταν η ύπαρξη πολλών διάσπαρτων τηλεφωνικών κέντρων, με διαφορετικές βάσεις δεδομένων και περιορισμένες δυνατότητες εξυπηρέτησης του πολίτη σε πραγματικό χρόνο.
Η ενοποίηση όλων των τηλεφωνικών κέντρων σε ένα ενιαίο σημείο επαφής με τον πολίτη, ήταν ένα πολύπλοκο και απαιτητικό έργο, το οποίο υλοποιήθηκε σε σύντομο χρόνο. Tον Ιούλιο του 2021 η γραμμή 1555 τέθηκε για πρώτη φορά πιλοτικά στη διάθεση των πολιτών, λειτουργώντας σε 24ωρη βάση, 7 ημέρες την εβδομάδα, χωρίς καμία χρέωση. Σχεδιάστηκε, μάλιστα, από την αρχή με τέτοιο τρόπο, ώστε να προσφέρει προσωποποιημένη και εξατομικευμένη πληροφόρηση, αλλά και να βοηθά στην ταχύτερη διευθέτηση εκκρεμών υποθέσεων.

spot_img
spot_img
spot_img