• Η εκστρατεία του 1555 προς τους υπαλλήλους του δημοσίου που πλησιάζουν στην συνταξιοδότηση κρίθηκε απολύτως επιτυχημένη
Σε δείγμα 500 ασφαλισμένων από τον ιδιωτικό τομέα έχει ήδη ξεκινήσει η τηλεφωνική ενημέρωση των πολιτών που βρίσκονται κοντά στη σύνταξη από τους εκπαιδευμένους υπαλλήλους του 1555, μετά την επιτυχημένη εφαρμογή του νέου συστήματος σε 2.500 δημοσίους υπαλλήλους. Βάσει των εκτιμήσεων μάλιστα, η ενημέρωση όλων των ενδιαφερόμενων θα έχει ολοκληρωθεί έως τις αρχές του καλοκαιριού.
Οι ασφαλισμένοι του ιδιωτικού τομέα που θα λάβουν μέρος στο νέο πιλοτικό πρόγραμμα θα πρέπει να βρίσκονται κοντά στο 67ο έτος της ηλικίας τους. Στόχος είναι να ενημερωθούν για τα απαραίτητα δικαιολογητικά 6 έως 12 μήνες πριν από την υποβολή της αίτησης συνταξιοδότησης προκειμένου να μην καθυστερήσει η διαδικασία της απονομής.
Άλλωστε, οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα, συνήθως αποτελούν περιπτώσεις διαδοχικής ασφάλισης με την έννοια ότι είναι δύσκολο να έχουν παραμείνει σε έναν εργοδότη για το σύνολο του εργασιακού τους βίου. Ακόμα χειρότερα, που σε αρκετές περιπτώσεις, εμπλέκονται για τη συνταξιοδότηση, περισσότερα του ενός, πρώην Ασφαλιστικά Ταμεία, νυν διευθύνσεις του Φορέα. Για το λόγο αυτό, κρίθηκε απαραίτητο από τη διοίκηση του ΕΦΚΑ να συνεχιστεί και να επεκταθεί η διαδικασία ενημέρωσης και γι’ αυτή την κατηγορία των ασφαλισμένων που προέρχονται από τον ιδιωτικό τομέα.
Αποτελεσματική
Στο μεταξύ, η ενημερωτική εκστρατεία στο δημόσιο αξιολογήθηκε ως αποτελεσματική. Συνολικά εκπαιδεύτηκαν 20 εκπρόσωποι, οι οποίοι παρουσιάζουν σταθερά υψηλούς ποιοτικούς δείκτες. Σύμφωνα με την ανάλυση των ποιοτικών στοιχείων από τις υπηρεσίες του ΕΦΚΑ:
• Οι υπάλληλοι ενημέρωσαν τους ασφαλισμένους οι οποίοι συμπληρώνουν σε 6 έως 12 μήνες , εντός του 2024 το 67ο έτος της ηλικίας τους και ενδεχομένως να χρειάζεται να ακολουθήσουν κάποιες διαδικασίες προετοιμασίας, ώστε να συμπεριληφθεί στο ΔΑΥΚ και ο πρότερος ασφαλιστικός τους βίος.
• Οι εξερχόμενες κλήσεις πραγματοποιήθηκαν σε διαφορετικές ημέρες και σε διαφορετικά time frame ώστε η ανταπόκριση να είναι μεγαλύτερη. Πιο συγκεκριμένα, τις καθημερινές οι κλήσεις γίνονταν στα ωράρια 09:00-14:00 και 17:00-21:00 και για το Σαββατοκύριακο στο διάστημα 09:00-17:00.
• Συνολικά οι υπάλληλοι κάλεσαν στο τηλέφωνο 970 πολίτες και κατάφεραν να ενημερώσουν 708.
• Επιτυχής επικοινωνία σε ποσοστό 73%.
Στο διάστημα της ενημέρωσης συγκεντρώθηκαν απορίες και ερωτήματα πολιτών ενώ οι υπάλληλοι του 1555 έκαναν ιδιαίτερη αναφορά στο ευχάριστο κλίμα που διαμορφωνόταν κατά τη διάρκεια της κλήσης. Αλλά και η πλειοψηφία των πολιτών εξέφρασε θετικά σχόλια και πολλοί δήλωναν ικανοποιημένοι από την ενημέρωσή.
