Η Ελληνίδα τενίστρια Μαρία Σάκκαρη πραγματοποίησε μια εντυπωσιακή πρεμιέρα στο τουρνουά Indian Wells, επικρατώντας της αντιπάλου της, Τάγκερ, με σκορ 2-0 σετ. Αυτή η νίκη της εξασφάλισε την πρόκριση στον τρίτο γύρο της διοργάνωσης.
Στο πρώτο σετ, η Σάκκαρη έδειξε την ανωτερότητά της από νωρίς, κερδίζοντας με ευκολία. Η ικανότητά της να ελέγχει το παιχνίδι, σε συνδυασμό με τις ισχυρές επιθέσεις της, δεν άφησε περιθώρια στην Τάγκερ, η οποία δυσκολεύτηκε να αντεπεξέλθει.
Στο δεύτερο σετ, η Σάκκαρη συνέχισε την καλή της πορεία, διατηρώντας τον έλεγχο του αγώνα και αποδεικνύοντας την σταθερότητά της. Η Τάγκερ προσπάθησε να αντιδράσει, αλλά η Σάκκαρη διατήρησε την υπεροχή της και κατέκτησε το σετ, εξασφαλίζοντας έτσι την πρόκριση.
Με αυτή τη νίκη, η Σάκκαρη προχωρά στον τρίτο γύρο του τουρνουά, όπου θα αντιμετωπίσει τον νικητή του ζευγαριού Ντέι – Σβιόντεκ. Η επόμενη αναμέτρηση θα είναι κρίσιμη για την πορεία της στο τουρνουά και αναμένεται με ενδιαφέρον από τους φιλάθλους.


